FAKTA TENTANG KOLAGEN TERBAIK DI MALAYSIA

Tidak dinafikan kolagen sememangnya semakin mendapat permintaan ramai pada zaman kini. Kebanyakan skincare juga sudah mula menghasilkan produk yang berasaskan kolagen.

Oleh itu, di dalam artikel ini, saya akan dedahkan fakta tentang kolagen terbaik di Malaysia. Nak tahu lebih lanjut?

Whatsapp 0148668003

APA ITU KOLAGEN?

Kolagen adalah bahan yang menjadikan kulit kita tegang, elastik, dan bersih. Badan kita hakikatnya menghasilkan kolagen secara semulajadi. Walaubagaimanapun, ia akan semakin berkurangan seiring dengan perkembangan usia!

KOLAGEN TERBAIK MALAYSIA? 

Kolagen terbaik Malaysia sudah tentu Shaklee collagen powder!


Kandungan dan khasiat kolagen ini?

Kolagen dari sisik ikan merah (Red Sniper Scale) - sumber kolagen premium dengan kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen dari haiwan lain. Elastin dari kolagen ikan merah mengekalkan keanjalan kulit agar nampak tegang dan elastik.

Ekstrak biji Camelia Japonica - mengandungi antioksidan semulajadi yang mampu melawan radikal bebas dari merosakkan sel kulit. Terdiri daripada asid oleic, emolion dan isoflaven yang berfungsi melembapkan kulit.

Ekstrak Pfaffia (ginseng Brazil) - membantu penghasilan kolagen dan asid hyluronic apabilabergabung dengan ekstrak biji Camelia Japonica, menjadikan kulit lebih lembut, licin dan lembap

Vitamin B - membebaskan tenaga kepada sel dalam penghasilan kolagen

Vitamin C - bertindak sebagai antioksidan yang menentang radikal bebas yang merosakkan kulit, membantu menghasilkan kolagen


FAKTA KOLAGEN 



FAKTA 1: KULIT BERJERAWAT DAN PARUTNYA

Kolagen sudah menjadi bahan wajib di dalam mana-mana skincare. Kenapa? Sudah tentu kerana peranan kolagen yang mampu merawat dan menghilangkan jerawat dan parutnya. Dalam masa yang sama, kolagen mampu untuk mengurang dan menghilangkan kedutan, serta mencerahkan kulit wajah! Wah! Berbaloi sungguh!



FAKTA 2: KHASIAT KOLAGEN UNTUK PEMBINA BADAN

Kolagen juga akan memperbaiki sel-sel tubuh dan otot bagi mereka yang rajin membina badan. Bukan itu sahaja, zink yang terkandung di dalam kolagen turut mengelakkan pembentukan kelemumur pada kepala. 




FAKTA 3: KHASIAT KOLAGEN UNTUK KULIT KERING

Selain memberikan kesihatan kepada kuku dan rambut, kolagen memang terkenal untuk merawat kulit kering dan menghasilkan kulit yang lembap. Best bukan? 

FAKTA 4: KHASIAT KOLAGEN UNTUK RAMBUT
Dengan pengambilan kolagen yang konsisten, rambut juga turut menjadi sihat. Rambut akan kerap gugur dan semakin menipis mengikut usia, bukan? Kolagen akan membantu anda menyelesaikan masalah ini.


NAK DAPATKAN KOLAGEN SHAKLEE YANG TIP TOP NI? 

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=75716acecfeb1af455ed33af4a77c5e2


Anda juga boleh menghubungi saya untuk membuat pembelian dan pertanyaan.  Mardhiyyah 0148668003 sekarang! insyaAllah saya akan consult cara pengambilan kolagen ini dengan betul dan berkesan, serta tips-tips penjagaan kulit secara percuma! Lekas, masih belum terlambat untuk memilikinya!




 

No comments:

Post a Comment