Hilangkan Jeragat Sebelum Raya - Ini Cara Cepat dan 100% Berkesan



Rawatan laser dah pernah cuba. Tapi, jeragat tumbuh semula. 


Pelbagai jenis kosmetik dan skincare dah dicuba. Dari yang paling murah dan yang paling mahal! Jeragat malah makin bertambah!


Alamak, beberapa bulan lagi nak raya!


Nak bersua muka dengan saudara dan rakan taulan. Seganlah pulak! Yang paling menyakitkan hati, ada yang tegur muka dah macam peta dunia. Jeragat merata. 


Jangan risau puan. Dengan set jeragat shaklee, insyaAllah jeragat puan akan dapat dihilangkan sebelum menjelangnya raya!


Sebelum itu, Mar nak puan fahamkan 4 punca jeragat ni:


  • ketidakstabilan hormon
  • faktor keturunan
  • kerap terdedah sinaran matahari
  • faktor usia
  • Penggunaan kosmetik dan skin care yang tidak sesuai
Mar dan team dah bantu lebih 400 pelanggan yang mempunyai masalah jeragat. Sebab itu, Mar faham apa punca jeragat dan cara terbaik untuk menghilangkannya.

Puan juga perlu tahu, mengikut kajian, sel kulit manusia akan bertukar 10-30 hari. Jadi, dengan pengambilan set jeragat ini, sel kulit akan bertukar kepada sel kulit yang lebih baik dan cantik. Sebab itu, Mar yakin kulit puan akan bebas jeragat sebelum raya ni! 



Mar jika nak tahu caranya : 0148668003

1. STABILKAN HORMON

Tahap hormon wanita semakin lama akan semakin menurun seiring dengan perkembangan usia. Penghasilan kolagen juga akan terganggu. Akibatnya, struktur kulit tidak dapat melawan serangan matahari. 





Pengambilan GLA COMPLEX akan membantu menstabilkan semula hormon.


2. TOP UP KOLAGEN

Bayi mempunyai kulit yang halus, gebu dan lembut. Hal ini kerana kolagen pada kulit bayi masih ditahap yang terbaik. Tapi, kolagen akan makin berkurangan apabila semakin dewasa.

Kekurangan kolagen pada kulit bukan sahaja akan menyebabkan kedutan dan garis halus pad kulit, tapi juga kerosakan pada kulit. 






Melalui pengambilan vitamin C shaklee secara konsisten bukan sahaja membekalkan kolagen pada kulit secara semula jadi, vitamin c juga akan mencerahkan kulit dan melindungi kulit dari keradangan.



3. PEMBAHARUAN SEL KULIT




Vitamin E Complex pula akan membantu proses penghasilan sel kulit baru yang cantik. Ini bermakna, tompokan jeragat yang tebal dan gelap akan semakin cerah. Selain itu, Vitamin E membantu melembapkan kulit dan berfungsi sebagai "sunblok" semulajadi pada kulit. 


TESTIMONI KAMI

















    KENAPA MESTI DAPATKAN DARI SAYA?


    Dengan rendah hati, Mar tawarkan konsultansi dan bimbingan cara pemakanan set jeragat yang betul untuk mendapatkan kesan yang cepat menghilangkan jeragat. Puan pengguna bijak. Sudah pasti puan inginkan pulangan dan hasil terbaik untuk setiap sen yang puan laburkan. 


    Setiap pembelian, Mar akan pastikan bahawa:

    1. Puan faham teknik pengambilan berkesan. Dengan teknik ini, puan akan bebas jeragat sebelum raya kali ini. Mar akan beritahu puan cara pengambilan shaklee yang betul dan berkesan menghilangkan jeragat dengan cepat. 

    2. Mar juga akan memberikan perkhidmatan dan tunjuk ajar hingga jeragat puan hilang sebelum raya.

    3. Ramai pelanggan yang sudah mencuba set ini. Set ini terbukti menghilangkan jeragat tebal dengan cepat. 

    insyaAllah, raya tahun ni puan akan lebih berseri dan tampil lebih yakin. Tak lagi rasa malu bila berjumpa dengan rakan dan taulan. Tapi, dengan syarat! Puan mesti dapatkan set jeragat ini sekarang!

    Collagen Berjenama Antarabangsa - Menaikkan Seri Wajah klik
    Mini Pek Jeragat. Baca di sini


    PERTANYAAN DAN PEMBELIAN


    Sila whatsapp "Jeragat" ke talian 0148668003 (Mar)



    No comments:

    Post a Comment