Pencuci Muka Terbaik - Setanding Jenama Antarabangsa

Soalan bonus untuk pembaca dan followers. 

Berapa jenis pencuci yang pernah anda dah pernah try? 

Sejak sekolah menengah, rasanya saya dah pernah pakai lebih 10 produk pencuci muka.Tidak kiralah pencuci muka yang mahal harganya, hinggalah pencuci muka biasa. Usia 20an, saya mula tidak memeduli sama ada pencuci muka yang dipakai berkesan atau tidak. Sebab? Sebab boleh cover guna bedak tempek ^_^. Dalam tempoh tu jugalah, saya sering bertukar-tukar pencuci wajah. Saya sering terpengaruh dengan iklan-iklan yang disiarkan di tv.

Sehinggalah saya join shaklee. Pada mulanya memang agak keberatan nak guna NutriWhite sebab bimbang tak bersesuaian dengan kulit. Tapi, ternyata Pencuci Muka NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser sangat jauh berbeza dengan pencuci muka yang pernah saya gunakan sebelum ini! NutriWhite memang TIPTOP! Setanding jenama antarabangsa!


SAYA SANGAT BERPUAS HATI DENGAN PENCUCI MUKA NUTRIWHITE GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER!

Saiznya yang besar dan penggunaannya tak perlu banyak juga membuatkan membelinya sangat berbaloi!

KENAPA RAMAI MEMILIH NUTRIWHITE GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER? 

Nama pun dah GENTLE, sudah tentu pencuci muka NutriWhite ini membersihkan muka dengan lembut

Tak rasa kulit kering atau pedih selepas menggunakannya. Kebanyakan pencuci muka yang mengandungi bahan kimia membuatkan kulit kita pedih dan terlalu kering selepas menggunakannya. 

Diperbuat daripada bahan semulajadi, tanpa bahan kimia yang merbahaya.

Rumpai laut menanggalkan kotoran, membuang kulit mati dan menegangkan kulit.

Alga hijau yang bertindak untuk membersihkan dan seterusnya melembapkan kulit.  

Tak dapat nak bagi bayangan bestnya guna pencuci muka NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser ni!


JOM TENGOK APA MEREKA KATA TENTANG PENCUCI MUKA NI








Nah, pilihan terletak di tangan anda. Mereka sudah, anda bila lagi? 
Nak pastikan kulit anda jenis kulit anda dan kesesuaian dengan NutriWhite ni? Ok, boleh hubungi saya 0148668003.  

No comments:

Post a Comment