Collagen Berjenama Antarabangsa - Menaikkan Seri Wajah

Assalamualaikum.

Bila bercakap tentang umur, wanita adalah yang paling sensetif. Wanita jarang sekali untuk mendedahkan usia sebenarnya sama ada di laman-laman sosial atau mana-mana program. Sebab apa ya? Adakah usia menunjukkan “penuaan”?

Ok, pendapat orang berbeza-beza.

Tapi, bagi Mar sendiri, usia hanyalah pada angka. Ramai juga yang Mar kenali yang sebenarnya berusia, tapi kelihatan muda daripada usia sebenar!

Menarik, bukan?

KEPENTINGAN COLLAGEN PADA KULIT

Collagen pada kulit berfungsi untuk menegang dan menganjalkan kulit. 75% daripada kulit manusia terdiri daripada kollagen. Bayangkan kulit bayi. Collagen pada kulit bayi masih mencukupi dan memastikan kulit bayi licin, gebu dan mulus. Tapi, seiring perkembangan usia, kollagen pada kulit manusia akan semakin menurun.

COLLAGEN SHAKLEE?

Collagen shaklee dihasilkan daripada sisik ikan merah yang hanya boleh didapati di air laut dalam. Pemprosesannya dilakukan secara semulajadi dan diekstrak hanya daripada sumber marin terbaik. Sebab itu, collagen shaklee agak mahal sedikit berbanding collagen lain yang berlambak di pasaran. Tapi, sebenarnya, jika dikaji daripada segi kualiti dengan nilai yang anda perlu laburkan untuk mendapatkan collagen terbaik ni memang harganya dangat-sangat berpatutan.




Istimewa buat anda yang ingin tampil lebih cantik dan berseri, dengan kulit yang gebu dan anjal seperti zaman anak dara dulu, inilah masanya untuk anda cuba sendiri collagen shaklee ini. Jangan lupa untuk hubungi Mar di talian 014 8668003 untuk mendapatkan collagen shaklee anda!


KENAPA PERLU BELI SEKARANG?

Anda perlu milikinya sekarang juga kerana Shaklee menawarkan harga promosi kaw bulan ini! Selain itu juga, Mar akan memberikan harga diskaun dengan pembelian 2 kotak dan ke atas! Jadi, apa tunggu lagi? Takkan tunggu kulit dimamah usia baru nak try collagen yang powerful ni! Masa tu, dah tak dapat nak tolong lagi dah...











PERTANYAAN DAN PEMBELIAN

Hubungi Mar 0148668003 untuk pembelian shaklee dan konsultansi terbaik.

Anda juga boleh membuat pembelian online melalui link di bawah. Sila klik:


No comments:

Post a Comment