Produk paling berkesan memutihkan kulit

Bismillah.

Dah try macam-macam produk dan petua untuk memutihkan kulit. Guna produk tu, jerawat pula yang timbul dengan suburnya.

Nak try produk pemutih, tapi risau tak selamat?
Tak salah nak putihkan kulit. Tapi, jaga-jaga dengan kapsul, skincare dan produk pemutih kulit di pasaran. Kebanyakannya hanya menjanjikan pemutihan kulit, tapi timbul pula masalah lain seperti jerawat, jeragat dan masalah kesihatan yang lain.



Dalam entry ini, insyaAllah, saya info produk paling berkesan untuk memutihkan kulit dan sudah semestinya selamat diamalkan.

2 CARA MEMUTIHKAN KULIT PALING BERKESAN DAN SELAMAT

🥗 VITAMIN C SHAKLEE

Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik.

Amalkan Vitamin C bukan sahaja dapat memutihkan kulit, malah mampu mencerahkan tompok jeragat. Wah, bagus kan!

Tahukah Anda?
Tubuh anda mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian dan suplemen.

Kenapa Vitamin C shaklee adalah yang terbaik antara vitamin c yang lain?



Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.

🥗 Amalkan ESP setiap hari

ESP adalah berbentuk serbuk yang enak diminum bersama dengan minuman kegemaran anda. Bagaimana ESP membantu memutihkan wajah? 

Tahukah anda, kulit kita akan “bersalin” dan menjadi kulit baharu dalam tempoh 10-20 hari? 

Jadi, protein diperlukan untuk menghasilkan kulit yang lebih cantik, cerah dan glowing. 

Eh, tapi protein tidak cukup melalui ayam goreng kegemaran anda tu. Protein ayam yang telah digoreng biasanya akan musnah semasa proses menggoreng. Jadi, di mana lagi nak dapatkan protein? 

Ya, dari ESP! 

Berminat untuk memutihkan kulit dengan cara yang paling cepat, berkesan dan selamat? Meh hubungi Mar 0148668003. 




Saya bukan hanya sekadar menjual, tapi juga akan guide, pantau dan ajar anda untuk mendapatkan kulit yang cerah dan putih. Anda pasti menyesal sebab tak kenal dengan set ni dari awal. 







1 comment: