Set Jerawat Premium - bantu atasi 3 punca utama jerawat

Dah guna pelbagai jenis produk. Tapi jerawat masih dan malah makin kerap tumbuh. Dah bosan dan letih guna macam-macam.

Rileks, walaumacamana dan apa pun punca jerawat anda, insyaAllah saya boleh bantu. Alhamdulillah, saya dah bantu ramai pelanggan yang mempunyai masalah yang sama.

Sebelum tu, jom kita ketahui punca dan faktor utama jerawat.

1️⃣ salah guna produk. Ini adalah salah satu punca utama jerawat dalam kalangan pelanggan. Lambakan produk di pasaran bukanlah bermaksud kita hanya pick and pay sahaja. Awas, dengan produk yang berbahaya. Biasanya, produk seperti ini dibeli secara pukal dijenama dan dijual semula dengan harga yang jauh lebih murah. Hasilnya, penggunalah yang akhirnya akan merana😫

2️⃣ Hormon yang tidak stabil juga adalah punca jerawat sering tumbuh. Hah, nak khabo ni. Ramai yang ingat, hormon tak stabil ni hanya untuk remaja sahaja. Oupss.. jangan silap. Ketidakstabilan hormon ni juga menyerang semua peringkat umur sama ada remaja atau dewasa. Ia disebabkan oleh pemakanan, keturunan dan umur.

3️⃣ Bakteria di luar pori. Bakteria ini adalah dari udara dan persekitaran kita. Sebab itulah kita digalakkan untuk mencuci wajah dan mengelakkan sentuhan pada wajah kita.

Macamana nak hilangkan jerawat?

Ramai yang tak tahu cara hilangkan jerawat. Malah, ikut-ikutan cara, petua dan produk yang malah makin membahayakan kulit.

Awas, jangan cepat sangat terpengaruh dengan iklan-iklan yang menampilkan model yang “sedia cantik itu”.

Mari saya kongsikan cara untuk menghilangkan jerawat dengan segera.

💯 STABILKAN HORMON DENGAN GLA COMPLEX


Fungsi GLA Complex adalah menstabilkan hormon. Hormon sihat kulit cepat pulih. Ada Vit-E yang halang jerawat baru, mencerahkan dan menegangkan kulit, mengawal kelembapan kulit, dan mempercepatkan pemulihan set kulit rosak jerawat.

💯 NAIKKAN KOLAGEN DENGAN VITAMIN C




Kolagen pada kulit kita akan semakin kurang bila umur meningkat.  So, vitamin C akan naikkan kolagen secara semulajadi, disamping mencerahkan tompok akibat jerawat. Vitamin C juga mengandungi antioksidan yang akan melawan penghasilan jerawat lama & baru.

💯 HALANG BAKTERIA DENGAN GARLIC 




Garlic berfungsi untuk melindungi kulit dari penuaan bila kena uv radiasi. Alicin yang ada dalam garlic yang sangat tinggi antioksida melawan kerosakan kulit dan bantu lawan kesan negatif sebab uv yang bakar kulit. Jadi pertumbuhan jerawat boleh  dielakkan, bahkan boleh kurangkan jerawat dari hari ke hari.











Ayuh, hubungi saya untuk sebarang pertanyaan berkenaan set ini. Saya komited membantu anda yang inginkan kulit yang bebas jerawat. 
Saya juga telah berjaya membantu pelanggan yang ingin bebas jerawat dalam beberapa siri Misi Cantik sebelum ini. 

insyaAllah, saya akan bantu anda sehingga berjaya. Apa tunggu lagi, lekas hubungi 0148668003. 


No comments:

Post a Comment