Cara hilangkan parut jerawat untuk pelajar

Bismillah,

Dah guna pelbagai jenis pencuci muka. Dah bersusun produk skin care atas meja. Tapi parut jerawat masih tak pudar. Dah bosan tempek bedak 3 inci sebelum ke kelas dan menghadiri kuliah.





Tak cuku dengan pelbagai jenis skin care, masa hujung minggu pula digunakan untuk membuat rawatan muka secara alami dengan harapan parut jerawat akan semakin pudar.

Harapan hanya tinggal harapan. Parut masih jelas kelihatan. Tiada perubahan! 

Mari akak cerita tentang cara hilangkan parut jerawat untuk pelajar. Lebih mudah, berkesan dan selamat!

Parut jerawat ni sebenarnya berpunca dari jerawat. Parut tersebut terbentuk disebabkan kecederaan pada kulit sama ada kesan picit jerawat, ataupun sel kulit yang telah mati yang masih tertinggal pada kulit.

Sekiranya parut tersebut dibiarkan pada kulit, kulit kita bukan sahaja nampak kesan parut jerawat, malah kita sendiri rasa segan dan tidak confident.

Adik-adik perlu tahu bahawa sel kita akan berganti dalam tempoh 10-30 hari. Maknanya, dalam tempoh tersebut, sepatutnya kulit kita akan lebih cantik.

Tapi, kenapa kulit kita masih berparut? Sebab sel baru kita tak cukup sihat. So, badan kita pelukan protein untuk mendapatkan kulit yang lebih sihat dan cantik. Sebab itu orang kata, susu soya baik untuk kecantikan kulit.

Jangan silap, walaupun daging, telur dan ikan mengandungi protein yang tinggi, tapi kadar protein pada makanan yang dimasak pada suhu yang tinggi biasanya sudah rosak akibat suhu yang tinggi tersebut.


Sebab itulah ESP SHAKLEE diperkenalkan. ESP merupakan serbuk minuman berasaskan soya yang sangat diperlukan dan paling berkesan menghilangkan parut pada kulit. 

Tak percaya? Baca apa kata mereka.



Alhamdulillah, dah ramai pelanggan saya dah merasakan penangan ESP untuk menghilangkan parut jerawat. Berminat untuk join mereka? Hubungi Mar 0148668003

insyaAllah Mar sedia bantu anda yang serius ingin mendapatkan kulit yang bebas dari parut jerawat. Saya bukan sahaja akan memberikan konsultansi, malah saya akan,memberikan tips dan cara consume ESP yang lebih berkesan untuk menghilangkan parut jerawat dengan cepat. 

Like fb : Health and Beauty by Mar


No comments:

Post a Comment