Set Jeragat Bajet - Mampu milik dan dijamin berkesan

Bismillah.

“ Assalamualaikum, Mar. Boleh bantu akak? Wajah akak diserang jeragat. Teruk sangat dah ni. Tebal pulak tu. Ada cara tak nak hilangkan jeragat ni? Kalau boleh, akak nak yang mampu milik dan berkesan. Ada ke?” 

Ye, Puan merujuk ditempat yang betul. Saya akan bantu puan untuk hilangkan jeragat dari wajah dengan kos yang mampu milik dan kesan yang terbaik.

Sebelum itu, mari saya ceritakan beberapa punca jeragat.

☢️ Kerap terdedah dengan sinaran cahaya matahari tanpa perlindungan sunblock.

☢️ Jeragat juga berpunca dari ketidakstabilan hormon.

☢️ Kosmetik berbahaya yang menyebabkan kulit muka rosak.

☢️ Penggunaan ubat dan skincare untuk menghilangkan jeragat, sebaliknya menambah masalah yang ada.

Penyelesaiannya?

Jeragat tidak akan selesai dengan hanya menyental tompokan hitam itu menggunakan pencuci muka paling mahal.

Jeragat juga tidak akan hilang jika hanya menutup tompok hitam tersebut dengan bedak tebal pada wajah.

Ya, biasanya jeragat akan hilang dengan rawatan laser pada wajah. Tapi, awas! Kesannya hanya sementara! Tak percaya? Dah ramai pelanggan yang akhirnya berpaling tadah dan menggunakan set yang akan syorkan ini.

Mari saya cerita tentang set yang mampu milik dan dijamin berkesan ini. 

1️⃣ GLA COMPLEX


GLA complex adalah perkara yang paling penting untuk mengilangkan jeragat. GLA berfungsi untuk menstabilkan hormon. GLA juga mengandungi vitamin E yang berfungsi untuk mencerahkan semula tompokan hitam akibat jerawat.

2️⃣ VITAMIN C


Vitamin C juga tidak kalah penting untuk menghilangkan jeragat. Vitamin C bukan sahaja berfungsi untuk menghalang radikal bebas seperti jerawat dan jeragat. Tetapi juga, vitamin C membekalkan kolagen yang sangat diperlukan untuk badan. Semakin meningkat usia kita, badan kita akan semakin kurang menghasilkan kolagen dengan sendiri. Oleh itu, makanan tambahan diperlukan untuk menghasilkan kolagen untuk mengekalkan badan yang sihat dan kulit yang cantik.







Bagaimana set jeragat mampu milik ini membantu anda?

Dengan harganya yang mampu milik, sudah ramai pelanggan saya berjaya memiliki wajah yang bebas jeragat.

“ Dah banyak produk akak guna. Duit pun dah banyak terbang. Tapi, wajah makin teruk dek jeragat. Rupanya ada set yang lebih baik dengan harga yang mampu milik” 

Ye, puan. Seperti yang saya katakan sebelum ini, dengan set ini, saya akan coach puan hingga bebas jeragat 💯%.

Hubungi saya 0148668003 sekarang untuk pertanyaan dan pembelian. Saya akan coach, ajar cara makan vitamin dengan lebih berkesan, dan pantau keberkesanannya.


No comments:

Post a Comment