Krim Jeragat Terbaik - Selamat dan 99% Berkesan

Duduk di hadapan cermin sambil membelek-belek wajah yang sudah dinaiki tompok hitam. Hati sudah mulai risau kerana jeragat semakin ketara dan menebal pada wajah.

Pelbagai petua sudah diamalkan. Meja solek juga semakin dipenuhi dengan produk-produk skincare. Semua dicuba demi menghilangkan jeragat.

"Benarlah aku sudah tua", bisik Jemah di dalam hatinya. Dia teringat perbualan dengan Timah, rakannya karibnya yang menyatakan jeragat adalah tanda penuaan.

Opss!!! Jangan silap ya. Jeragat TIDAK semestinya tanda penuaan. Sebab ramai juga yang masih berumur lingkungan 20 an sudah berjeragat! Tak percaya? Meh kita tengok punca-punca jeragat di sini.

PUNCA 1 Sering terdedah dengan sinaran UV matahari
PUNCA 2 Kehamilan dan ketidakstabilan hormon
PUNCA 3 Pengambilan ubat-ubatan yang menimbulkan jeragat
PUNCA 4 Produk dan kosmetik yang tidak selamat
PUNCA 5 Hypothyroidism
PUNCA 6 "Bleach" kulit
PUNCA 7 Stress dan tekanan

Untuk memudarkan dan seterusnya menghapuskan jeragat dengan BERKESAN, saya sentiasa syorkan kepada pelanggan-pelanggan saya untuk menggunakan produk dalaman dan produk luaran. Kenapa perlu produk dalaman dan luaran?

Produk dalaman adalah untuk menstabilkan semula hormon, selain perawatan dan meningkatkan semula kolagen dalam kulit. Untuk mengetahui lebih lanjut, whatsapp 0148668003.

Untuk post ini, saya akan bantu anda mengetahui mengenai perawatan luaran jeragat yang berkesan, cepat dan selamat. Produk yang saya maksudkan adalah:


Bagaimana Nutriwhite Spot Whitening Treatment boleh membantu memudarkan dan seterusnya menghilangkan jeragat?

Seperti yang saya maklumkan di atas, produk ini adalah untuk kegunaan luaran. Krim ini akan membantu:

  • Memperbaiki kesan-kesan jeragat pada kulit dengan cepat
  • Likuoris dan Peony, yang terkandung di dalam krim ini berkesan dalam mencerahkan, melindungi serta menghilangkan radang kulit
  • Mengandungi vitamin C yang mencerahkan kulit
 Ya, saya akui, menggunakan NutriWhite Spot Whitening Treatment ini tidak boleh menghilangkan jeragat secepat tiga hari sepertimana yang produk-produk jenama lain. Hal ini kerana krim ini menggunakan bahan yang selamat yang mencerah dan memperbaiki sel kulit mati, dan bukannya menghakis kulit seperti produk lain. 

Saya amat yakin dengan produk ini, kerana sudah ramai yang bebas jeragat dengannya. Berminat untuk mendapatkannya? Terus hubungi saya 0148668003 sekarang! Produk ini laku keras. Jangan sampai tak dapat. 




Saya akan bantu dan pantau kesannya sekiranya anda bersedia! Jangan lupa hubungi saya, 0148668003.

No comments:

Post a Comment