Rahsia Hilangkan Parut Jerawat Paling Berkesan

Alamak, muka dan comel, tapi ada parut jerawat! Malunya nak keluar. Oh, boleh cover guna bedak kan?

Hmmm, tapi takkan nak ke kedai jiran sebelah pun nak berbedak kot? Tak cover, segan pula nak bercerita dengan Joyah, anak jiran yang gebu dan cantik tu *_*

Saya memahami perasaan anda, sebab saya pun salah seorang mangsa parut jerawat semasa zaman remaja dahulu. Cuma, masa tu belum lagi mengenal dunia masih zaman remaja lagi. Saya lebih suka menggunakan sabun yang menghakis kulit.

Ya, saya tahu sabun tu menghakis kulit. Tapi saya juga arif dengan kesannya yang segera. Tapi, bila difikirkan semula, produk skincare yang menghakis kulit ini sebenarnya bahaya untuk kita gunakan. Manakan tidak, produk inilah yang menggalakkan kerosakan pada kulit terutamanya bila kita terlalu kerap terdedah pada cahaya matahari.

Kini, saya tidak lagi menggunakan produk yang mengarut tu semua. Rahsia hilangkan parut jerawat? Mari saya cerita. Oh, nak konsultansi berkesan? Cepat Whatsapp 0148668003.



RAHSIA SEBENAR HILANGKAN PARUT JERAWAT

RAHSIA 1: CERAHKAN KULIT KESAN PARUT

Ramai orang mengambil jalan pintas tapi tidak selamat untuk menghilangkan kesan parut pada luka atau jerawat pada wajah. Antara jalan pintas yang popolar adalah dengan Bleach. Kesan yang cepat, tapi TIDAK elok untuk kulit kita.

Cara terbaik untuk memulihkan semula parut jerawat adalah dengan pengmbilan Vitamin C yang konsisten. Kenapa vitamin C? Vitamin C bukan sahaja mengandungi antioksidan yang melawan radang kulit, malah mencerahkan parut jerawat dengan selamat.

Saya syorkan Vitamin C Sustained Release 500 mg.

RAHSIA 2: AMBIL PROTIEN UNTUK HASILKAN KULIT YANG CANTIK

Tahukah anda, protein amat diperlukan untuk penghasilan sel pada badan kita? ESP adalah protien tambahan yang boleh membantu mencantikkan kulit kita.

"Eh, kan kita boleh ambil protein dari pemakanan telur, ikan, dan daging?" Kata Joseh (Bukan nama sebenar)

Ya, betul. Kita boleh dapatkan protein dari pemakanan telur, daging dan ikan. Tapi, bayangkan ikan yang sudah digoreng, lagi menghasilkan minyak, daging yang disup, dan telur yang digoreng dadar. Masih adakah proteinnya? Atau mungkin proteinnya sudah rosak, semasa proses masakan?

Jadi, sebagai protien tambahan, saya syorkan ESP sebagai teman anda.

RAHSIA 3: STABILKAN HORMON

Opps, jangan seronok sangat dah tahu rahsia hilangkan parut jerawat. Siapa tahu, jerawat baharu akan tumbuh lagi pada hidung penyek mancung anda tu esok kan?

Kenapa jerawat tumbuh lagi, ya? Antara salah satu punca jerawat tumbuh adalah kerana hormon  yang belum stabil. Jadi, saya sarankan pengambilan GLA Complex untuk kesan yang lebih berkesan.

Saya amat memahami situasi anda sekarang. Parut jerawat akan membuatkan kita kurang yakin terhadap diri sendiri, dan malu untuk berhadapan orang lain. 

Saya telah membantu ramai rakan menghilangkan jerawat dan parut jerawat mereka secara total.
Berminat untuk join mereka? Cepat, jangan tunggu lama, hubungi saya 0148668004. 








Saya adalah orang yang anda boleh adukan masalah mengenai wajah anda. Saya juga telah menjalankan beberapa kali Misi Cantik Shaklee dan berjaya menyelesaikan masalah kulit wajah! So, apa tunggu lagi? InsyaAllah saya akan bersama-sama membantu anda.

Saya juga akan berkongsi dengan anda cara pengambilan suppliment dengan berkesan serta tips-tips penjagaan wajah.

W/A 0148668003 MARDHIYYAH



No comments:

Post a Comment