Cara Terakhir Mengatasi Kulit Kering

Ramai yang mengalami masalah kulit kering terutama individu yang bekerja di dalam pejabat yang ber air cond.

Malangnya, masalah ini dibiarkan begitu sahaja tanpa ada jalan penyelesaian. Ya, masalah kulit kering ni kelihatan remeh. Tapi, hakikatnya masalah kulut kering akan menyebabkan masalah kulit yang lain!

Kuli kering akan menyebabkan gejala seperti:
🙈 Kulit yang kasar
🙈 Kegatalan pada kulit
🙈 Dan yang lebih teruk lagi, menampakkan kita lebih berusia dari umur!

Sudah tentu kita tak nak kelihatan lebih tua dari usia, bukan?

Selain terdedah dengan air cond di tempat kerja, antara punca kulit kering adalah kekurangan air di dalam badan serta kekurangan mineral di dalam badan. Ya, kulit kita memerlukan nutrisi dan vitamin yang mencukupi dam seimbangkan untuk menghasilkan kulit ynag cantik.

Ya, skin care biasanya tidak akan menyelesaikan masalah kulit seperti ini. Selesaikan masalah kulit anda dengan memperbaiki dari dalaman. Kulit memerlukan nutrisi seimbang, jadi cukupkan nutrisi yang diperlukan.

Untuk kulit yang kering, saya cadangkan:

Pengambilan vitamin E adalah sangat penting untuk mengatasi masalah kulit kering. Selain melembapkan kulit, vitamin E berupaya untuk memperbaiki sel kulit dari dalam. Kulit kering, bibir merekah dan tumit pecah, insyaAllah boleh diselesaikan dengan pengambilan vitamin ini.

Seterusnya, adalah protein ESP soya organik.


Kerosakan sel kulit perlu dipulihkan. ESP mengandungi protein yang bertindak sebagai makanan bagi sel. Sel kulit kita akan "bersalin" setiap 20 hingga 30 hari. Jadi, sumber protein diperlukan agar kulit kita dapat menghasilkan kulit yang lebih gebu dan menawan. 
Ha, apa tunggu lagi, hubungi Mar 0148668003 untuk mendapatkan vitamin anda sekarang.



BELI DARI PAKAR

Saya Mardhiyyah, yang sudah lama berkecimpung dan membantu ramai rakan dan pelanggan yang mempunyai pelbagai masalah kulit, termasuk masalah kulit kering.

Kesilapan ramai orang adalah membeli dari pengedar yang bukan pakar. Kesannya, pengedar yang bukan pakar tersebut tidak mengajar cara makan yang betul untuk mendapatkan kesan yang terbaik.

insyaAllah, saya akan bimbing, ajar dan pantau anda hingga anda mendapat kulit yang anda idam-idamkan.

Hubungi 0148668003
Atau klik whatsapp Mar
Like fb : H&B by Mar

No comments:

Post a Comment