Tips Memilih Pencuci Wajah Untuk Wanita Tampil Anggun

Wajah adalah aset yang penting bagi setiap individu, tak kira lelaki apalagi wanita. Wajah yang cantik pastinya meningkatkan keyakinan seseorang. Sebaliknya, wajah yang berjerawat, berminyak, kusam dan jeragat pastinya menurunkan keyakinan individu. Nak ke pejabat atau ke sekolah, apalagi bila bertemu rakan sejawat atau orang atasan, tepaksalah menampal bedak pada wajah.

Oleh itu, penjagaan wajah amatlah penting. Malahan, kebanyakan pelanggan Mar banyak yang bertanyakan tentang produk shaklee untuk kecantikan kulit.

Tidak dinafikan zaman ni kita boleh memilih mana-mana pencuci muka yang kita suka untuk kulit kita. Tapi, awas dengan janji manis dan promosi televisyen yang menjanjikan kesan yang tidak masuk akal.



Hari ini, Mar nak kongsikan tips memilih pencuci wajah yang terbaik dan berkesan untuk kecantikan kulit. 

1. PENCUCI MUKA SESUAI DENGAN KULIT

Pernah tak anda rasa, pedih pada wajah lepas menggunakan pencuci wajah? Ataupun kulit berminyak dan mengelupas? Ini bermaksud, pencuci wajah anda TIDAK SESUAI dan BAHAYA untuk digunakan.

2. PENCUCI MUKA DARI PRODUK TERKENAL

Produk terkenal sudah tentu mempunyai rekod yang baik di kalangan penggunanya. Lihat sahaja iphone dari apple yang sememangnya dikenali ramai. Brand ini dikenali ramai disebabkan prestasinya yang memuaskan hati pelanggannya.

Begitu juga dengan pemilihan pencuci wajah. Brand yang terkenal pasti akan menghasilkan pencuci wajah yang terbaik, dan bukan hanya menggunakan sabun atau krim kilo.

3. ELAKKAN PENCUCI WAJAH YANG MENGANDUNGI PEWANGI DAN PENGAWET

Pencuci wajah yang mengandungi pewangi dan pengawet sudah tentu tidak selamat untuk digunakan. Jadi, rajinkanlah diri anda untuk menyemak label yang terdapat pada pencuci wajah yang anda beli. Elakkan pencuci wajah yang mengandungi paraben, imidazolidinyl urea, quaternium-15, DMDM hydantoin dan sebagainya.

Apa pencuci wajah yang selamat dan memenuhi tips kat atas, Mar?

Mar sarankan ....


YOUTH LUMINOUS GEL OIL CLEANSER: PENCUCI MUKA TERBAIK UNTUK ANDA

Sesuai untuk semua jenis kulit ( kering, berminyak dan kombinasi )

Kesan terbaik dijamin selepas 7 hari penggunaan

Bebas dari bahan kimia bahaya yang merosakkan kulit

Diuji secara klinikal hasilnya kulit lebih muda dan sihat

TESTIMONI













Dapatkan dari pakar kecantikan terbaik:

Mar tawarkan servis terbaik, dan bantu anda hingga kulit cantik dan sihat

Jadi, jika anda perlukan "coach"untuk kecantikan kulit, 

hubungi Mar 0148668003 sekarang.

No comments:

Post a Comment