Cara terbaik hilangkan jeragat - lebih berkesan dari rawatan laser



Ramai pelanggan Mar mengadu dah guna macam-macam cara untuk hilangkan jeragat. Dari produk yang paling murah, hinggalah menghabiskan beribu ringgit untuk rawatan laser hilangkan jeragat. Semuanya tidak menjadi.

Jangan berputus asa dulu, puan. Sebenarnya ada cara yang lebih baik dan berkesan hilangkan jeragat.

Mar tak nak buang masa puan. Mar nak, puan faham bahawa fokus utama Mar dan team H&B By Mar adalah untuk membantu puan dalam masalah jeragat.

Sebelum tu, Mar senaraikan beberapa punca utama jeragat:

1. Ketidakstabilan hormon
2. Keturunan
3. Kerap terdedah sinaran matahari
4. Produk penjagaan kulit

Jika dah tahu punca jeragat, barulah mudah untuk kita kesan cara pencegahan dan penawarnya.

Mar telah membantu lebih 800 pelanggan yang menghadapi masalah jeragat. Kebanyakan pelanggan menghadapi masalah jeragat disebabkan hormon yang tidak stabil, kerap terdedah siaran uv matahari dan produk penjagaan kulit yang tidak sesuai.

Mar cadangkan tiga produk terbaik ini.


1. GLA COMPLEX berfungsi untuk menstabilkan hormon. Ketidakstabilan hormon ini mampu mengganggu gugat kecantikan kulit. Ia mampu menyebabkan kulit kita berjerawat, berjeragat, kusam, terlalu kering atau terlalu berminyak.

Walaubagaimanapun, anda harus tahu, hanya dengan menyapu krim malam atau siang TIDAK membantu dalam menstabilkan semula hormon yang menjadi punca jeragat. Jadi, perlulah bantuan GLA Complex Shaklee ini.


2. VITAMIN C SUSTAINED RELEASE (SR) memang tak perlu diperkenalkan lagi. Umum sudah tahu tentang kepentingan vitamin c untuk kulit. Tapi, masih ramai yang tak tahu, vitamin c ni sebenarnya boleh didapati dalam bentuk tablet seperti dalam gambar.

Ya, bagi Mar sendiri, tak mampu rasanya untuk mengamalkan 8 biji buah oren sehari untuk mendapatkan vitamin c yang cukup untuk kulit. Jadi, pastinya mengamalkan Vitamin C SR ini pastinya sesuai untuk Mar. Bukan itu sahaja, peranan Vitamin C SR yang mampu dilepaskan secara berperingkat pasti lebih menguntungkan berbanding makan vitamin C biasa yang dijual di pasaran.


3. COQ TROL PLUS...Ha, ini adalah ibu kepada set jeragat yang wajib diambil untuk menghilangkan jeragat. Jika baca post Mar sebelum ini, Mar belum perkenalkan vitamin ini kerana vitamin ini baru sahaja diperkenalkan pada tahun ini.

Kenapa Mar katakan ini sebagai ibu kepada set jeragat?

Ini kerana Coq Trol Plus mengandungi TOKOFEROL yang merupakan sebahagian daripada keluarga Vitamin E. Ia biasanya boleh didapati dari minyak sayuran, kacang, ikan dan sayuran berdaun hijau. Vitamin E tinggi antioksidan yang melawan radikal bebas yang merosakkan kulit seperti jerawat dan jeragat.

Bukan itu sahaja, Coq trol juga mengandungi RESVERATROL yang berfungsi sebagai "sistem imunisasi" atau perisai yang memelihara sel dari jangkitan penyakit kulit.

TESTIMONI KAMI






KENAPA MESTI DAPATKAN DARI MAR?

Dengan rendah hati Mar tawarkan konsultansi dan bimbingan cara pemakanan set jeragat dengan cara yang betul untuk mendapatkan kesan yang cepat dan terbaik. Puan pengguna yang bijak. Mar pasti, puan juga inginkan pulangan dan hasil yang terbaik bagi setiap yang puan laburkan.

Setiap pembelian, Mar akan pastikan bahawa:

1. Puan tahu punca jeragat puan. Setiap jeragat tak sama puncanya. Bila dah tahu sebab dan punca, baru senang nak tahu apa yang diperlukan untuk kulit.

2. Puan tahu nutrien atau vitamin apa yang diperlukan untuk menghilangkan jeragat puan dengan cepat.

3. Mar juga akan pastikan puan mendapat bimbingan dan tunjuk ajar yang betul sehingga jeragat puan betul-betul dah hilang.

Set jeragat shaklee, tak pernah gagal hilangkan jeragat. Kini, cuma tinggal tindakan puan, sama ada NAK atau TAK NAK.

Hubungi Mar 0148668003 untuk pertanyaan atau pembelian.

No comments:

Post a Comment