Jana Pendapatan Dengan Shaklee

Berminat untuk menjana pendapatan dengan Shaklee?

Anda pengguna setia Shaklee tapi belum mendaftar jadi ahli?

Ingin menjana pendapatan dengan modal yang rendah?

Minat bisnes tapi tak tahu atau belum berani melangkah?

Ya, anda membuka page yang betul. Saya Mardhiyyah, salah seorang pengedar shaklee.

Mari saya perkenalkan anda dengan bisnes dan kelebihan berbisnes shaklee. 

Saya terjebak dengan bisnes shaklee pada mulanya kerana saya merupakan pengguna setia set kecantikan shaklee iaitu ESP, Vitamin C dan NutriWhite. Saya jatuh cinta dengan shaklee. 

Jadi, dengan bimbingan mentor yang hebat, saya mendaftar menjadi ahli untuk mendapatkan harga ahli. Sejak itu, saya suka berkongsi kebaikan dan kelebihan shaklee kepada keluarga dan rakan-rakan saya. Siapa tahu, bulan pertama saya menjadi ahli, saya berjaya mendapat bonus yang tidak disangka!

KELEBIHAN MENDAFTAR JADI AHLI:

  • Boleh membeli produk shaklee pada harga ahli (penjimatan lebih 25%!!!)

  • Peluang menjana pendapatan dengan modal yang rendah. Siapa pun boleh buat, sama ada yang bekerja atau suri rumah!

  • Boleh kumpul point and cashback setiap bulan sekiranya pembelian mencukupi!

  • Pesanan pelanggan atau pembelian sendiri boleh dipesan melalui sistem online.

  • Tak perlu simpan stok.   

Berminat? WhatsApp sekarang ke 0148668003 Mar

CHOOPP!!

KELEBIHAN MENDAFTAR DENGAN KAMI? 



  • Anda akan dibimbing dari awal hingga berjaya. Jangan risau! Jarak bukan penghalang. Kami turut akan membuat kelas secara dalam talian (online).

  • Kami juga mempunyai jaringan pengedar dari seluruh dan setiap pelusuk negeri di Malaysia. Kami berhubung melalui whatsapp / telegram untuk perbincangan dan perkongsian ilmu.

  • Kami akan mempromosikan anda melalui jaringan sosial kami secara percuma (blog, fb, instagram dsb).

Mudahnya, anda akan dibantu dari ZERO ke HERO! 
Apa tunggu lagi? Hubungi saya sekarang! 0148668003

Jangan risau, dengan modal serendah RM68.90, anda pasti boleh menjana pendapatan yang lumayan. 


Save nombor ini! 0148668003 

No comments:

Post a Comment