Set Parut Jerawat Terbaik Merawat Parut Jerawat

Shaklee?

Shaklee?

Shaklee?

Shaklee sudah terkenal di seantero Malaysia. Keberkesanannya dan keselamatan menggunakannya insyaAllah setakan ini dijamin! Untuk anda yang ingin merawat parut jerawat secara serius, anda memang tiada pilihan lain selain menggunakan 3 vitamin shaklee yang akan saya dedahkan ini.

SHAKLEE MENGATASI PARUT? 

Dengan menggunakan 3 vitamin di bawah, parut jerawat dijamin akan semakin berkurang dan lenyap dari wajah anda, tanpa perlu merosakkan sel kulit, dan tanpa kandungan bahan kimia yang bahaya kepada sistem tubuh. 

SET BUANG PARUT JERAWAT SHAKLEE

Set vitamin buang parut jerawat shaklee terdiri daripada tiga, iaitu:

# 1 : GLA COMPLEX

Masalah kulit seperti jerawat, jeragat, dan kulit berminyak adalah berpunca dari ketidakstabilan hormon. Jadi, untuk memperbaiki masalah kulit, kestabilan hormon adalah sangat penting. Pengambilan GLA Complex insyaAllah akan membantu dalam menstabilkan hormon.   



# 2 :SR VITAMIN C 500 MG 

Vitamin C sememangnya baik untuk kulit. Tapi, vitamin SR Vitamin C 500 MG ni istimewa kerana fungsinya yang Sustained Release. Peranannya adalah melepaskan vitamin C berperingkat ke dalam tubuh. 

Konsep pelepasan secara berperingkat ini diformulasikan dengan melepaskan sebanyak 100mg vitamin C selama 5 jam berturut-turut secara berterusan. 





# 3 : ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)

ESP adalah ekstrak protein soya yang berbentuk serbuk. ESP berperanan untuk memberikan sel kulit baru yang sihat, cerah dan gebu. 

ESP adalah protein yang lengkap kerana mengandungi 9 asid amino penting untuk fungsi badan. Selain diiperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral, ESP adalah rendah lemak, dan tanpa kolestrol.


PERTANYAAN DAN PEMBELIAN

Kini, anda sudah tahu dan lebih yakin dengan Set Parut Jerawat Terbaik Shaklee. 
Saya sedia dan yakin dapat membantu anda menyelesaikan masalah parut jerawat yang tak sudah itu. Saya juga telah membantu ramai rakan dan pelanggan untuk mendapatkan kulit yang diidamkan.

Jika anda ingin mengajukan sebarang persoalan atau ingin mendapatkan khidmat konsultasi, saya sedia menjawab. 

Hubungi / WA

0148668003 

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana berminat, sis. Sis boleh hubungi saya 0148668003 untuk mendapatkan maklumat lanjut.

      Delete