Shaklee Herb Lax – Perut Selesa Hati Gembira

Meh saya bagi soalan teka teki.

Penyakit apa yang kita rasai, tapi orang lain tak sedari?

What? 

Yes!!! 

Ngeee..sembelit dan ketidakselesaan dalam perut!!! Ya, orang tak sedari sebab kita nak beritahu kawan, kita sembelit pun... malu *_*

Ermm, apa tanda anda ada masalah ni?


  •     Kembung perut
  •     Terpaksan meneran dengan kuat semasa membuang air besar
  •     Najis yang keras 
  •     Pembuangan najis yang kurang sempurna? (faham tak?)
  •      Memerlukan bantuan untuk mengosongkan rektum anda, seperti menggunakan tangan untuk menekan abdomen  dan menggunakan jari untuk mengeluarkan najis daripada dubur anda
  
Kebanyakan dari kita, hanya perlu mengamalkan pemakanan dengan diet yang sihat dan seimbang seperti dengan mengambil buah-buahan segar, sayur-sayuran dan serat  untuk membantu mencegah  sembelit.  

Senaman dan minum sekurang-kurangnya lapan gelas air setiap hari juga boleh mengurangkan masalah ini.  

Malangnya, ramai di antara kita yang tidak mematuhi gaya hidup yang sihat ini. Ada juga yang komited makan makanan seimbang, bersenam dan minum air, tapi masih mengalami masalah ini. Kenapa? Ya, kerana anda masih memerlukan bantuan makanan tambahan.
  
Vitamin yang membersihkan usus bukan sahaja baik untuk masalah sembelit, tetapi juga baik untuk kita yang tidak menghidapinya. Kebanyakan masalah yang berkaitan dengan perut sebenarnya berkaitan dengan kesihatan saluran usus atau "penapaian" toksin dalam badan kita yang tidak dapat diproses. Bahan toksin ini termasuk sel-sel mati, bahan kimia beracun, parasit lendir dan makanan mereput. Penghapusan toksin ini boleh membantu meningkatkan fungsi badan kita.

THE PROBLEM : DIET TIDAK SEIMBANG, TIDAK BERSENAM, KURANG MINUM AIR!

Sembelit adalah masalah yang terjadi, terutamanya kerana diet "unik" dan sering memudaratkan.  Terlalu ramai di antara kita mengamalkan diet. Ada juga yang "diet air" atau mengurangan minum air kerana menahan untuk pergi ke tandas pada waktu yang 'tidak sesuai', Nak contoh? Tak nak minum air semasa berada di bilik berhawa dingin, risau suasana yang sejuk menyebabkan berulang kali menziarahi tandas. Ada juga diet yang mengurangkan pengambilan karbohidrat di dalam makanan, kerana risau berat badan akan melonjak naik! Itu bukan solusi untuk masalah ini.

Eh, jadi camna diet yang betul? Haa, tajuk tu pm tepi. Balik kepada tajuk ok.  

Selain itu, tidak minum air yang cukup, dan tidak mendapat senaman yang cukup pun punca ketidakselesaan perut!

 THE SOLUTION : HERB-LAX

Laxative atau Julap adalah salah satu cara untuk melegakan sembelit. Ia mengandungi bahan kimia yang membantu meningkatkan kekerapan pembuangan najis dan melegakan sembelit. Tetapi apabila disalahgunakan atau digunakan secara berlebihan, produk-produk berasaskan kimia ini boleh menyebabkan masalah kesihatan yang teruk, termasuk sembelit yang kronik. 

 HERB-LAX BERBEZA!!!


Shaklee menawarkan, ubat semula jadi yang berbeza. Shaklee Herb-Lax adalah terdiri daripada kombinasi daun Senna, yang telah digunakan secara tradisional sebagai "julap" semulajadi. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang. 

Ya, Herb-Lax adalah alternatif yang lebih baik untuk anda berbanding laxative biasa yang akan mengganggu sistem pencernaan anda tanpa disedari! 


MANFAAT UTAMA HERB LAX


  • Pembersihan najis yang tersekat
  • merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  • membantu masalah sembelit
  • tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semula jadi pergerakan usus dan secara langsung membantu masalah sembelit
  • mengempiskan perut

Untuk kesihatan kita semua!!!

Pertanyaan dan order : 
0148668003 MARDHIYYAH

No comments:

Post a Comment