Set Jerawat Premium - Tak pernah gagal hapuskan jerawat

Dah letih menggunakan pelbagai jenis produk, kosmetik dan skin care. Tapi kesannya tetap sama. Malah jerawat makin teruk membiak pada wajah.

Relaks, apa pun punca dan jenis jerawat anda, insyaAllah saya boleh bantu anda untuk menghilangkan jerawat dan kesannya secara total. Saya dah bantu ramai rakan dan pelanggan yang sudah buntu mencari jalan untuk menghilangkan jerawat. Alhamdulillah, usaha kami berhasil.

Antara punca utama jerawat adalah:

1️⃣ KETIDAKSATABILAN HORMON

Masalah ketidakstabilan hormon dihadapi bukan sahaja dalam kalangan wanita, tetapi juga kaum lelaki. Ketidakstabilan hormon berpunca dari faktor keturunan, pemakanan dan umur individu.

2️⃣ SALAH GUNA PRODUK

Bayangkan, banyak produk kecantikan yang boleh kita dapati di pasaran dengan mudah dan harga yang murah. Tapi, selamatkah produk-produk tersebut? Siapakah yang memberi jaminan bahawa produk tersebut bukanlah dibeli secara bundle, dan dibungkus semula dan diletakkan brand sendiri?

3️⃣ BAKTERIA DARI LUAR

Kita terdedah dengan bakteria dari luar yang akhirnya hinggap pada wajah kita. Dalam keadaan kulit kita yang sensetif, jerawat mudah sahaja membuat "rumah" pada wajah.

CARA TERBAIK UNTUK MENGHILANGKAN JERAWAT TERSEBUT?

Perkenalkan, Set Jerawat Premium❤️❤️❤️

▶️ STABILKAN HORMON DENGAN GLA COMPLEX

Kebanyakan masalah kulit seperti kulit kusam, kulit berminyak, jerawat dan jeragat adalah berpunca dari ketidakstabilan hormon. GLA tidak mempunyai hormon, sebaliknya bertindak sebagai penstabil hormon sahaja.


GLA akan bertindak :

1. Menstabilkan hormon
2. Kawal pengeluaran minyak dari kulit ( minyak dari kulit punca utama pembiakan jerawat )


▶️ VITAMIN KECANTIKAN DAN SISTEM IMUN


Vita-C SR

Tahukah Anda?
Tubuh anda mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian dan supplement.

Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. Ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya, semua yang membentuk tubuh anda.

▶️ HALANG BAKTERIA DARI LUAR DAN DALAM




Garlic Complex pula bertindak sebagai penghalang bakteria dari membiak dan menghasilkan jerawat pada wajah. Bakteria yang berada di dalam pori dan bakteria dari luar yang hinggap pada wajah akan hidup di dalam minyak dan sel kulit mati pada wajah.

Ini menyebabkan jerawat semakin merah dan membengkak. Maka, Garlic Complex diformulasikan sebgai penghalang bakteria yang berkesan.

TESTIMONI









KENAPA MESTI DAPATKAN SET JERAWAT PREMIUM DARI SAYA? 

Kesilapan ramai pelanggan adalah selepas mendapat konsultansi dan membaca blog saya, terus mendapatkan set ini dari pengedar lain.

Tapi, akhirnya pelanggan kembali menghubungi saya untuk mendapatkan cara makan yang betul kerana tidak diajar oleh pengedar tersebut cara makan yang betul.

Sebab itu,

❤️ Bagi setiap pembelian, saya akan pastikan anda faham cara pengambilan yang betul dan berkesan. Pengambilan yang tidak betul akan menghasilkan kesan yang tidak memberangsangkan.

❤️ Saya bukan hanya menjual, tapi juga akan memberikan panduan kepada pelanggan sehingga jerawat nyah dari wajah.

Hubungi 0148668003 untuk pertanyaan dan pembelian. Saya turut akan memberikan konsultansi dan tips rawatan kulit secara percuma bagi setiap pembelian.




No comments:

Post a Comment