Cara Mudah Untuk Kekal Awet Muda Yang Wajib Anda Ketahui

Jarum jam tak pernah bergerak ke belakang. Begitu juga dengan usia kita. "Bilangan" usia adalah perkara yang paling takut disoal terutamanya bagi kaum wanita. Kenapa? Sebab peningkatan umur bermaksud penuaan.



Tipulah, jika saya kata saya tak risau.

Tapi, sudah tentu ada iktiar untuk melambatkan proses penuaan tersebut.

1. IKHTIAR DALAMAN

Ikhtiar pertama adalah dengan mengamalkan Collagen. Kenapa mesti collagen?

Cuba bandingkan kulit kita dengan kulit bayi. Kulit bayi sungguh halus, gebu, lembut dan anjal. Ini kerana collagen yang terdapat pada kulit bayi adalah mencukupi untuk kulit dan sistem tubuhnya.

Tapi, seiiring perkembangan usia, collagen pada tubuh akan semakin menurun. Maka, pengambilan collagen sangat diperlukan. Collagen berfungsi seperti "gam" yang akan mengikat sel kulit, dan seperti "simen" yang akan "menampal" sel kulit. Maka, kedutan, garis halus dan tanda penuaan yang lain akan dapat dikurang dan dihilangkan.

Pernah dengar tentang Shaklee Collagen Powder? Istimewanya Collagen powder ini berbanding collagen biasa di pasaran. Collagen ini terbukti secara klinikal memperbaiki tekstur kulit dalam masa 8 minggu!
 



2. IKTIAR LUARAN




Ikhtiar luaran yang sememangnya viral sejak awal kemunculannya pada bulan Mei 2018 digelar sebagai YOUTH. YOUTH, adalah set penjagaan kulit yang lengkap untuk menyingkirkan kedutan, garis halus, jerawat, jeragat, dan memperbaiki kulit yang rosak akibat terdedah cahaya matahari.

Bezanya YOUTH dengan skincare yang lain adalah YOUTH bebas dari bahan kimia bahaya yang akan merosakkan kulit. Pembikinan skincare ini mengambil masa selama 8 tahun kajian oleh saintis.

Bukan sahaja sesuai dengan semua jenis kulit, keputusan kajian menunjukkan 100% pengguna YOUTH memiliki kulit yang tampil lebih muda.


TESTIMONI 













KENAPA KENA BELI DARI SAYA

1. Biasanya, pengedar hanya akan menjual item tanpa mengajar cara consume yang betul. Tapi, itu bukan saya, kerana saya akan share cara consume collagen dan YOUTH untuk mendapatkan kesan yang pantas dan berkesan.

2. 10 pembeli terawal berhak untuk membeli item dengan penghantaran (caj pos) secara percuma! Jadi, apa tunggu lagi, whatsapp saya sekarang taw!

PERTANYAAN DAN PEMBELIAN

Sebarang pertanyaan dan pembelian, anda boleh whatsapp “AWET MUDA” ke talian 0148668003




No comments:

Post a Comment